პროექტის სახელწოდება:
მოსწავლეები მოიძიებენ,იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას საშუალო სიდიდეების შესახებ.
მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ სამ საპროექტო ჯგუფს. ჯგუფები შეიმუშავებენ კვლევის გეგმას.გადაინაწილებენ საკითხებს და თითოეული მათგანი შეუდგება დავალების შესრულებას.
მოსწავლეები შემუშავებული გეგმის მიხედვით განახორციელებენ შემდეგ აქტივობებს:თითოეული ჯგუფი ირჩევს რესპოდენტს. ქმნის კითხვების დასმის ფორმას და იყენებს მათ მონაცემთა შესაგროვებლად.მონაცემებს წარმოადგენენ სიხშირეთა ცხრილის საშუალებით.მოსწავლეები წარმოაჩენენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მსგავსებას და განსხვავებას.დაჯგუფების ხერხის გამოყენებით დაადგენენ მოსწავლეთა მომზადების დონეს.გამოიყენებენ საშუალო სიდიდეებს, რომ დაადგინონ რა ქულების მოგროვებაა საჭირო იმისათვის რომ მოიპოვონ სრული ან ნაწილობრივი დაფინანსება. მოძიებული მასალის საშუალებით მოამზადებენ პრეზენტაციას და მოპოვებული მასალის ანალიზს.
მოსწავლეების შეფასებისას გავითვალისწინებ რამდენად სწორად ახერხებენ მოსწავლეები ინფორმაციის მოძიებას,სიხშირეთა ცხრილის წარმოდგენას, მოძიებული მასალის საფუძველზე პრეზენტაციის მომზადებას და წარმოდგენას. როგორ ერკვევიან და ასაბუთებენ საშუალო სიდიდეების თანაფარდობას.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტი კავშირშია ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.რაც გამოიხატება შემდეგში,
საშუალო სიდიდეები.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოსწავლეები მოიძიებენ,იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას საშუალო სიდიდეების შესახებ.
პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეებმა გაიფართონ ცოდნა მონაცემთა ანალიზსა და სტატისტიკაში. პროექტის მიზნები:
მოსწავლეებმა გაიღრმაონ ცოდნა საშუალო სიდიდეების შესახებ, ისაუბრო მათ შორის თანაფარდობაზე სხვადასხვა ხერხით,ალგებრულად, გეომეტრიულად. მონაწილეთა ასაკი:
12-14ვადები/ხანგრძლივობა:
ერთი თვე. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეებს ეცოდინებათ რატომ გახდა საჭირო საშუალო სიდიდეების შემოღების აუცილებლობა,ეცოდინებათ მონაცემების შეგროვება და შეფასება, განსაზღვრავენ რესპოდენტებს და ჩაატარებენ სტატისტიკურ მონაცემებს.მოპოვებულ ინფორმაციას განვათასებთ ბლოკზე.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი, რესპოდენტები სტუდენტების სახით, რვეული პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
მოსწავლეები მოიძიებენ იმ მოსწავლეთა რაოდენობას , რომლებმაც დაამთავრეს ჩვენი სკოლა და ერთიანი ეროვნული გამოცდების შედეგად ჩაირიცხნენ სხვადასხვა უმაღლეს სასწავლებლებში.მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ სამ საპროექტო ჯგუფს. ჯგუფები შეიმუშავებენ კვლევის გეგმას.გადაინაწილებენ საკითხებს და თითოეული მათგანი შეუდგება დავალების შესრულებას.
მოსწავლეები შემუშავებული გეგმის მიხედვით განახორციელებენ შემდეგ აქტივობებს:თითოეული ჯგუფი ირჩევს რესპოდენტს. ქმნის კითხვების დასმის ფორმას და იყენებს მათ მონაცემთა შესაგროვებლად.მონაცემებს წარმოადგენენ სიხშირეთა ცხრილის საშუალებით.მოსწავლეები წარმოაჩენენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მსგავსებას და განსხვავებას.დაჯგუფების ხერხის გამოყენებით დაადგენენ მოსწავლეთა მომზადების დონეს.გამოიყენებენ საშუალო სიდიდეებს, რომ დაადგინონ რა ქულების მოგროვებაა საჭირო იმისათვის რომ მოიპოვონ სრული ან ნაწილობრივი დაფინანსება. მოძიებული მასალის საშუალებით მოამზადებენ პრეზენტაციას და მოპოვებული მასალის ანალიზს.
მოსწავლეების შეფასებისას გავითვალისწინებ რამდენად სწორად ახერხებენ მოსწავლეები ინფორმაციის მოძიებას,სიხშირეთა ცხრილის წარმოდგენას, მოძიებული მასალის საფუძველზე პრეზენტაციის მომზადებას და წარმოდგენას. როგორ ერკვევიან და ასაბუთებენ საშუალო სიდიდეების თანაფარდობას.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტი კავშირშია ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.რაც გამოიხატება შემდეგში,
მათ. გაძ. VII.16. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია და ანალიზი ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით.
მოსწავლე სვამს კითხვებს მონაცემების შესახებ,ახასიათებს მონაცემებს,ადარებსდა ასაბუთებს სხვადასხვა ხერხით. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ნინო ენუქიძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:enuqidzen@Gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:ninoenuqidze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment